fredag 15 augusti 2008

Hej hej sommar!

Äntligen är det över!!! Nu slipper man spendera varje kväll med att pula in bomull i öronen för att slippa denna styggelse!
Jag gillar Sandra Dahlberg, men alltså detta var verkligen ett totalt lågvattenmärke!
Verkligen verkligen uselt! Hur tänkte de? Och inte nog med det.. Sen kommer de med Det femte väderstrecket. Då brann det för mig. Något så genomuselt har jag inte sett sen jag försökte ta mig igenom Lillstrumpa och Syster Yster när det gick i repris på 80-talet nån gång. Barnen fick inte titta. Jag stod inte ut. Orkade inte höra denna människa flåsa i micken som en flämtskadad flodhäst. De hade kunnat köra upp micken i näsan på honom och vi hade fattat lika mycket ändå.
Kul! Kul barnprogram på sommaren!

Jag gillade Tippen. Tippen var bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig, fattar inte varför det tillåts visa sådant skräp...stackars föräldrar som oxå måste se !! blä