tisdag 12 augusti 2008

Intressant?

Alltså, tanken med en blogg är väl kanske att den ska vara intressant för fler än mig och alla som redan känner mig, för de som känner mig vet ju ändå vad jag pysslar med och gillar osv.
Det finns ju en del ämnen som avhandlas flitigt på internet:

Mode/kläder är ju det jag tycker verkar vanligast. Men alltså.. Jag är kass på sånt. Jag kan ingenting om mode och kläder. Jag tar på mig det som är bekvämt för stunden. WT-melerade mjukisbrallor (WT = White Trash för alla er som inte hänger på Familjeliv) eller jeans är väl vad jag oftast syns i i byxväg. Hur intressant kan det vara på en skala, att se mig posera i mina fula byxor dag ut och dag in.
Skor har jag visserligen också. Ett par gympisar, ett par foppisar (trodde ingen skulle få se mig i såna.. de är skitfula), ett par sandaler, ett par skateskor, ett par boots, ett par stövlar och ett par stövletter. Jag räknas nog inte som skofetishist heller.

Bantning/Träning finns också. Tränar gör jag. Hemma och på idrottsplanen, i extremt måttliga mängder, men jag gör det. Dock finns det verkligen ingenting intressant att tillägga. Kul att läsa: Idag sprang jag 2 km igen.. Urspännande va?
Skulle ju kunna skriva ner min viktned - uppgång varje dag, men då verkar jag ju nästan fanatisk.

Men vad fan ska jag skriva om då så folk tycker det är en kul blogg? Måste jag bleka håret, trycka upp tuttarna till hakan alt. röven till nacken, pierca mig i naveln och tugga rosa tuggummi för att bli intressant? Fan vet alltså.

Men så länge får ni leva med bara mig, så får vi se vad framtiden har i sitt sköte som Gosens mormor skulle ha sagt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv om allt som faller dig in. Nyheter, händelser på FL, händelser i ditt liv, lägg in ett kul klipp från youtube, skriv ner någon fundering om livet.

Om det är väl skrivet så är det min idealblogg.

Anonym sa...

Fortsätt du som du gör så fortsätter jag åh läsa =)

Anonym sa...

Din blogg är bra som den är!
Men jag har samma funderingar som dig ibland!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

// åsa

Anonym sa...

Nej då, var unik istället! Blek röven, pierca nacken och tryck upp naveln till hakan! ;-)

Anonym sa...

Läste någonstans att de vanligaste sökorden för bloggar är "sex, sexnovell och swingers"...

Något att fundera på? ;-)