måndag 22 februari 2010

Den där torsdagen

Då när jag senast skrev hände det fler yra grejer. Bland annat slutade själva kvällen med att jag smetade in banan i pannan och håret. Och även i Melvis hår. På huvudet.
Det var egentligen tvunget att upplevas för att förstås, men det började med att vi ville utveckla norsk tequila (släng saltet bakom axeln, svep tequilan och slå citronen i pannan). Vi uppfann helt enkelt en libanesisk tequila. Ostkrydda bakom axeln, svep ett glas rött och slå en banan i pannan.
Kladdigt? Ja. Kul? Hysteriskt.. tydligen.. så jävla illa som jag skrattar på filmbeviset som dessvärre finns.

Människor är falska varelser. Ett djur kan man oftast se jättelätt på om de gillar eller ogillar en.

Men människor öppnar munnen och säger: Du är bra, jag älskar dig, alla vill vara med dig. Fast de menar egentligen: Du suger! Jag hatar dig! Försvinn, för ingen vill ha dig här.

Det tråkiga är att jag har lätt för att lyssna med öronen men inte läsa med ögonen..

Inga kommentarer: