måndag 21 juni 2010

Har beställt ny telefon.

Jag ska få en ny telefon av Telia, och den beställde jag för 2 veckor sedan.
Skulle få den inom 8 dagar sa farbrorn jag pratade med.
På deras hemsida stod det då att den skulle komma in 21:a juni och jag kände att det vore rena döden att vänta så länge.
Idag är det den 21:a och jag har inte fått den ännu.
Så jag gick helt sonika in och kolla på telia.se igen och då står det att den kommer in 1:a juli.. Dööööö!!!

Har jag tur så är det helt enkelt så att denna leverans tog slut iom att alla andra miljarder i detta land har beställt samma telefon och de har skickat ut till alla som ska ha.
Har jag otur blev leveransen helt enkelt försenad och jag får sitta här med min väntan i flera år tills jag börjar bli täckt av mossa och mögel.
Jag HATAR att vänta!!!

Inga kommentarer: