måndag 6 september 2010

Men vilken kanondag.

Den började med att jag vaknade upp med hela huvudet fullt av snor, vilket innebar sjukskrivning från praktik och nedkrypning i sängen igen.
Sen gick dagen fort till klockan var ca 16 då jag hämtade barnen och insåg att någon stulit Skrutts cykel från skolgården. Det var ju jävligt vänligt gjort..
Hem med besvikna barn och huvudet återfyllt av snor.
Sen skulle BMT och jag byta positionsljus på bilen eftersom mina underbara bilmekaniker dessvärre inte kom ner med händerna och kom åt den.
Då visar det sig att det inte är lampan som är trasig utan lamphållaren som har ärgat sönder till något som liknade grått bôs..
Hurra!
Så jag satte mig och letade lamphållare på internet. Fanns massor.. problemet är att det inte fanns till min bil.

Nu ska jag slå mig i huvudet och knöla ner nyllet i kudden och hålla tummarna för att imorgon blir bättre.

Inga kommentarer: