torsdag 17 juni 2010

Inte vet jag..

..men nu ska tydligen kronprinsessan gå och gänga sig. Ja det är väl ingen direkt nyhet kan man väl inte säga, men en av dagens nyheter i Aftonslampan är vilka som kommer på kalaset. Det jag tycker ska bli spännande är att se om alla i svenska folket kan sköta sig. Eller blir det några skandaler?
Kommer någon majestät stuka foten på fyllan, eller kanske kräkas bakom en buske?
Absolut mest spännande är dock om någon inhandlar det nygamla intrumentet vuvuzela (visst heter det så??) och tutilura när kortegen kommer farande. Eller blir det vattenballongkrig? Konfettiregn trots "förbud" eller smällare.

Tydligen var det en speciell gata som de var rädda för panik i eftersom det inte fanns någon nödutgång. Låt mig gissa att någon planerar panik.

Nästan så man ska sitta bänkad i divanen bara för att se om det blir några katastrofer. Jag hoppas inte, även om jag är en dryg jävel, men om det händer så vill man ju inte missa't.

Inga kommentarer: