söndag 13 juni 2010

Längesedan ag uppdaterade.

Jag förstår ju att alla min miljoner läsare väntar på uppdatering, men det är så jävla jobbigt att skriva när man har högerhanden i gips. Just idag använder jag en stjärnmejsel som extrafinger.. tja vad fan alla sätt är bra utom de dåliga. Så hade man fått med den klyschan i ett inlägg också. Toppen!

Imorgon fyller den lille knasen år och det är någonting som han upprepat de senaste 3 veckorna så det har man inte kunnat förtränga. Vilken tur.

Väntar på att min ny telefon ska komma, men den tar tid på sig och det är någonting som jag tycker är våldsamt jobbigt eftersom jag har lika gott tålamod som den här killen:

Tålamod är en dygd.

2 kommentarer:

Pixiewing sa...

Vad sjutton är tålamod för nåt?!^^

Trileia sa...

Tålamod är någonting man tydligen ska vara berikad med.. Personligen är jag nog mest koffeinberikad och möjligen järnberikad. Tålamodsberikad vet jag inte hur man blir :-O