måndag 14 juni 2010

Så var handen befriad..

ÄNTLIGEN!
Finns bara ett problem med det.. Det gör något så innihelvetes ont! Två av fingrarna ser helt vanskapta ut och så tycker läkarna att det ska vara.. Jojo, där ser man. Men jag är inte så fixerad vid hur mina händer ser ut, värre med hur de känns och jo då, det känns.

Annars har man en liten knort som fyllde 6 tandlösa bast idag. En nöjd gosse i sina bästa år lekte snällt med sin syster ända från klockan 15 till klockan 20. Livat var det, och full rulle, men de var åtminstone GLADA! Och då är mamman också glad.
Dagen till ära bjöds det på Lillknasens favoritmaträtt, Lasagne. Skruttan åt däremot makaroner och köttfärssås för hon tycker absolut inte om Lasagne.

Nu ligger de små ullhuvudena i sina sängar och försöker sova och det planerar jag att göra också. Adieu.

2 kommentarer:

Ketty sa...

Skaffa en gilla-knapp så jag kan trycka på den angående den nya designen på bloggen :D Kanonbra!

Trileia sa...

Den nya designen är en standard som blogspot har.. tänkte ändra den sen när jag lyckats göra en själv men jag är inte alls motiverad.
Tycker också den är rätt snygg faktiskt :)